Categorii
Beneficiile colaborarii cu o Agentie Imobiliara Informatii Utile

Cum să alegi agentul imobiliar potrivit?

Datorită multitudinii numărului de agenții imobiliare apărute pe piață, în special în orașele mari cu o piață imobiliară dinamică, așa cum este Cluj-Napoca, proprietarii și cumpărătorii/chiriașii au posibilitatea de a alege consultantul imobiliar cu care să lucreze.

Agenția imobiliară reprezintă entitatea juridică specializată în intermedierea tranzacțiilor imobiliare, dispunând de toate instrumentele necesare pentru finalizarea cu succes a tranzacțiilor.

Ce te poate ajuta în alegerea corectă a agentului/consultantului imobiliar?

Informează-te despre seriozitatea agenției cu care dorești să colaborezi. Poți face acest lucru cerând recomandări cunoscuților care au apelat la servicii imobiliare, poți studia recenziile oferite de foști clienți în spațiul online.

Prezența în mediul online este aproape indispensabilă în ziua de astazi, în promovarea unei afaceri. Astfel, majoritatea agențiilor vor dispune de pagini social media, site-uri web, platforme de prezentare. Aceste pagini ar trebui să cuprindă informații generale despre firmă, datele complete de contact, vei avea acces la portofoliul de proprietăți, vei putea observa maniera de prezentare a acestora, frecventa actualizării prețurilor și a disponibilității proprietăților și implicit îți vei da seama de bugetul investit în marketing. Verifică prezența în mediul virtual și pe site-urile de profil, deoarece aceasta expunere va reprezenta cartea lor de vizita.

Dacă ești cumpărător/chiriaș solicită informații despre proprietatea pe care dorești să o vizionezi, programează vizionarea, observă în timpul discuțiilor în ce măsură îți sunt ascultate nevoile și în ce proporție îți este prezentată proprietatea.

O consultanță imobiliară de calitate pe parcursul întregii colaborari va depinde în mare măsură și de calitatea comunicării. În acest punct, vocabularul agentului imobiliar va demonstra profesionalismul și experiența din urmă. Un profesionist va deține informațiile tehnice, vocabularul bogat în prezentarea avantajelor și dezavantajelor, însă, în egală măsură va comunica clar, cu răbdare și va explica detaliile astfel încât să se facă înțeles în fața fiecărui client.

Dacă ești în postura de proprietar, întreabă agentul care ar fi planul de marketing aplicat pentru promovarea proprietății tale, care este strategia pe care o va folosi în vederea vânzării/închirierii proprietății tale.

Nu uita ca poți alege una dintre formele de colaborare utilizate în acest sector de activitate, precum colaborare deschisă, exclusivă sau reprezentare exclusivă. Astfel, este indicat să pui în balanță avantajele oferite de fiecare formă de colaborare. Cere informații, pune întrebări, stabilește împreună cu agentul/consultantul imobiliar costul serviciului de intermediere, iar în final semnați o convenție/contract de colaborare.

Dacă în urma colaborării, alegerea consultantului imobiliar a fost una fericită, iar serviciile au fost pe măsura așteptărilor tale, nu uita să oferi un feedback consultantului tău dar și o recenzie care să ajute în viitor atât viitorii clienți, cât și îmbunătățirea serviciilor.



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.